Ozlemmm3535 inş sizin de benim gibi geç döllenme vs olur çünkü bende de negatif çıkmıştı ama adet olacakmışım gibi bi ağrım vardı ve günler sonra yapınca bile baya silik çıkmıştı kan testinde belli oldu inş hayırlısıyla sizin de en kısa zamanda hayırlı haberleriniz olur