Kızlar ben de aynı şeyi deneyimledim. Erken test yaptım 12. Günde filan negatif çıktı. Tamamen ümidimi kestim çünkü hafif lekelenme başlamıştı adet kanaması sanmıştım. Günler sonra başka bi sebepten doktorum yine de test yap dedi ve sonuç pozitif çıktı🥰regl sandığım şey ise yerleşme kanamasıymış. Darısı isteyen herkesin başına