Gün içersinde 1 bardak tüketilmesi gerektiğini biliyorum ama sütü sade olarak içemiyorum
Nesquik ile karıştırıp içicem ama
İnternette bebeğe zararı olduğu söyleniyor
Boş kilo aldırıyormuş işte bildiğiniz hava kilo aldırıyormuş o nasıl oluyorsa🤔🤔
Toz nesquik yapıp içen var mı aranızda 🙃