keyfimin-kahyasi-misin Guneyinannesi1 Sınırı baya gecik demislerdi ama Kaç olduğunu inan demediler dedilerse de o anki şeyle hatirlamiyorum
Rabiamina keyfimin-kahyasi-misin tamam sezeryan iste de dönmesi için daha çok vakit var 😅 bu arada bebeğin sağlıklı olmasına çok sevindim. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
keyfimin-kahyasi-misin Rabiamina ahah donmesin ya Özele para dokmeyelim 🥹🤣skaa bı yana sağlıklı olsunda önemli değil . Çok teşekkürler ♥️
Rabiamina keyfimin-kahyasi-misin sen normalden korkuyorsun galiba. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 😊
keyfimin-kahyasi-misin Edoss123 Zor geçti 🥲Alttan seseryan gibi oldum rahmim geride ve kalp şeklinde Sanırım sebebi buydu