Kizlar bilen vardır belki 24. Haftada Ensa kalınlığı yüksek aldır denmişti Şehir hst. De özele gittim o Tek Ense kalinligiyla bir sorun olmaz vs demişti ama risk var demişti . İki hafta önce Şuan başka hastaneye geldim ve hiçbir sorun yokmus bebeğimde 🥹🥹bu iki haftam zehir olmuştu napar evlaidm bana bişey olursa gibisinden düşünceler almıştı beni. Çok şükür iyiymiş Her denilene her doktora hastaneye cihaza güvenmeyin lütfen . Dua edin Rabbim büyük 🥰tek sorun makat gelisli 😂zaten sezeryan istiyodum Buda sevindirdi beni ne yalan soyleyim .