Busra2013 yok doktor tavsiye etmedi yabi ben devlette yaptım doğumu doktora danıştım imkan yok ama özele git cüzi bir ücrete evrak imzalar bı köşede doğurmayı beklersin bebeğin canına sebebiyet olursun doktor aldıgi parayla yerinde oturur dedi bende riski göze alamadım sezeryen oldum yine