asenat-63 bence kulak asmayın evet korkutucu olabiliyor çok araştırdım ben hemşireyim bir çok sağlıkçı arkadaşım olumsuz yorum yaptı rüptür riski var diye evet var ama her doğumun bir riski vardır ssvd daha önce yaptırmış her an her koşulda sizi acil sezeryana alacakları tam teşekkülü bi yerde olmalı dediğim gibi sizin bi de 5 sene geçmiş sezeyan yeriniz çok daha sağlamdır benim doktorum bana demişti 3. Doğumunda gel diye şimdi 3. Ye gebeyim denemeyi düşünüyorum ki benim 2 sezeryan olacak çok araştırın derim ve sizin ilkinde aktif doğum başladığı için daha kolay olur diye düşünüyorum Allah sağlıklı bir şekilde bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin sezeryanda olsak normalde olsak onun annesi biziz önemli olan onların sağlığı 😌