babyiscoming_ Ben başlayayım: 2 haşlanmış yumurta, bol kaşarlı tost, zeytin, peynir, tahin pekmez, portakal suyu.. 1 saat sonra kefir ve ceviz ☺️🌸 31 haftalığım
Merve-metin babyiscoming_ 1 bardak süt 1 dilim ekmek zeytin peynir işe gitmek için hemen atıştırıp çıktım evden 10da kefir ve ceviz fındık yedim 32 haftalığım ☺️
[silindi] babyiscoming_ uyanınca demir ilacımı içtim portakal suyuyla, şimdi de ıspanaklı omlet yaptım kendime. Peynir zeytin salatalık 1 dilim ekmek. 37+2 bir şeyler yemek bile işkence gibi 🥹
ilkknurr707 Merve-metin hamile olup çalışan annelere hayranım ben başaramadım sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza 🤍🐣
Anneoluyorumm00 Merve-metin afiyet olsun canım, zaman çok çabuk geçiyor rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşALLAH 🤲
Serap09 [silindi] ispanakli omlete soğan gerekmi bnmde canım çekiyor ama siz nasıl yapıyorsunuz illa ki bir cok tarif vardır ama sizdende tavsiye almak isterim
Merve-metin babyiscoming_ dayanabildiğim kadar dayanacam 35 veya 36da ayrılacam şuan bi zorluk çekmiyorum çünkü 37yi bile bekleyebilirim ☺️😂
babyiscoming_ Brgmde her sabah işe 7de gittiğim için normalde 7de yapıyorum bu hafta yıllık izindeyim haftaya doğum iznim başlıyor yani izne ayrıldım artık evdeyim erken kalkmak alışkanlık hala bende evde ilk günüm😄😄
babyiscoming_ AnayimBenAna_ benim bebiş açken asla kıpırdamıyor kahvaltıdan sonra başlıyor oynamaya bende onu fazla aç bırakmamaya çalışıyorum😂
Serap09 babyiscoming_ izne ayrilmaniza cok sevindim valla 5 -6 hafta daha yola çıkmak zorunda kalmicaksiniz şükür
AnayimBenAna_ babyiscoming_ benimki biri karnımda biri yanımda 3 yaşında 😂 karnımdaki sağolsun aç tok farketmiyor daima hareket halinde 🤭