Ahra SMB benimde 26 yazıyor ama açılmam ve sancım çıkıyor doktor pazartesine olur dedi Hatta şimdi yatırsam hastaneye şimdi bile olur ama bir kaç gün zaman kazanalım geliişimi için dedi
sermingencel03_ Aselmira ilk çocuk mu acaba sezeryan için yoksa ikinci mi benim de ikinci olacak Allah izni ile 39 da mı alıyorlar bende sezeryan oldum da
sweetmom_ Esma_Sakmak bende 66 ilk bebiş ve çok heyecanlıyım. Dogru düzgün bir şey de hazirlamadim dahaSiz de durumlar nasıl?
ilayda_96 mervemurat16 sistem de 98 ama sezaryen olacağım için muhtemelen daha az kalmıştır 😇 çok heyecanlı bir bekleyiş ona kavuşmak için gün sayıyorum aşırı sabırsızım🫠
mrvknl mervemurat16 uygulama 32 gün gösteriyo ama bilemiyorum tabiki daha çatı muayenesi falan yapılmadı 😇
Cydayr mrvknl kaçıncı haftada çatı muayenesi yapılıyor bi bilginiz var mı bende 35 haftalığım bana da yapmadılar daha