mervemurat16 Geçen sene bu zamanlarda doğumuma son 30 gün falan kalmıştı.Ocak annesiyim 🙈 Var mı yılbaşında doğuracak olan? Şafakları alalım bakalım🌸
Melek6823 seyma0661 Merhaba Şeyma aynı zamanda dogumumuz olucak hayırlısı ile benimde 78 günüm kaldi😊
Aynur4564 zeynpppyllmmzz merhaba benim de uygulamaya göre 10 gün kalmış bana bugün doktor 37+4gunluk dedi snece de yanlış değil mi son adet tarihim 1 Nisan senin kac
mervedmrcn mervemurat16 39.haftada sezaryen doğum planlıyoruz şuan 35+4 haftalığım haftaya randevum var bakalım netleşecek inşallah eğer öyle olursa şuan 24 gün kaldı kızıma kavuşmaya🥹
minikkalpmeselesi EnesBusraGoktug normal mi düşünüyorsunuz benim de 15 ocak ama her an gelebilir dedi ☹️
twn_babymom Lanetkari ay bendeee ocakda olcak 3 haftam var 36 da sezzeryanla alırız diyor dr ikiz olduğu için
isiksinem45 gulcanylmzeskn Bizdede atarsa 37 Allah nasip ederse Allah’tan zarar Ziyan olmazsa inşallah