Ben de 37 yim makatta baskı yaşıyordum kanala yerleştiğini gösteriyormuş muayene yaptı evet yerleşmiş sancın olursa ara dedi 🥲 Onun dışında ben birkaç gündür geceleri kasılma sancı yaşıyorum ufak ufak ve vajende batma hissi ama sonra geçiyor o yüzden telaş yapmıyorum şimdilik rahim kasları gevşediği için oluyormuş dün bi doktordan dinledim ve de çok halsizim hemen yoruluyorum