Biri banada cevap verebilir mi bugün birden bire bir sıcaklık ve ter basması oldu mide bulantısı da eşlik etti ona kustum ve şuan sırt ağrım ve karnımın alto rahim bölgem çok ağrıyor göbek değilim aşırı derece ağrıyor hiç ağrımayan yerdi neden de bugün başladı ağrısı acaba normal mi bu yaşadıklarım yoksa doğum başlangıçı mı erken doğum riskim var doktroum her an doğum yapabilirsin dedi kanama ve suyum nişanım vs gelmedi