EceEgemen merhaba biz de 13. Haftada cvs olduk onunla birlikte genetik inceleme de yaptılar eşime ve bana. Eşimde bu 22. Kromozomda duplikasyon çıktı ama bebekte ve bende çıkmadı. Eşim gayet normal çok şükür bi sıkıntısı yok, bi sonraki bebekte %50 ihtimal bu sendrom olabilir dedi genetik doktoru. Ama dediğiniz gibi duplikasyonda genelde çok büyük belirtiler olmuyor delesyon olması daha kötü demişti. Korkmayın Allah’ın izniyle olsa bile belirti vermeyebiliyor yüksek ihtimalle