T-159 bende kendime berbatım diyodum beterin beteri varmış 😅 13e girdim bulantı bitti mide yanması çok afedersin geğirmek ama nasıl midemdeki bütün ne varsa ağzıma çıkıyo her srferinde ve bu şuan 5dk da bir yaşanıyor. Naneli sakız ile o tadı bastırıyorum. Artık çenem kopucak çiğnemekten ağrılar giriyo çeneme ama çok faydasını gördüm. Sürekli yeni sakız atıyorum ağzıma ki nırmalde sakızdan NEFRET ederim. Bi deneyin