Meltemzel Patito__ inşallah canım haftaya bende bebek görmek için gideceğim inşallah bende görürürmm🥰
Patito__ Edadaada anladim cnm teşekkür ederim Benimki biraz kucuk drun soledigi haftaya gore ama bakalm bidahaki gidisimde belli olck inş hersy yolundadir.
Edadaada Patito__ stres yapma canım sağlıklıdır Allah’ın izniyle zaten daha küçücükler okumuşuz düşünme kendini de sıkıntıya sokma Allah’ın izniyle kucağımıza alacağız sağlıklı şekilde
Tastan Merhaba bebeğimizin boyu nasıl gelişti mi yani ? Tekrar kontrole gittiğiniz de olumlu muydu hersey aynı durumu yaşıyorum da
Tastan Aslaninannesi_ aaa maşallah siz 3 mm gördüğünüzde kaç haftalıktı acaba bende tedirgin oldum 6+1 de 3.80 mm çıktı benim kalp atışını da derinden duyunca korkuyorum
Tastan Aslaninannesi_ inş Benimkide büyür çok küçük olunca endişelendim. Sizinki de mi geç döllenmeydi ? Ve siz 6+0 da kalp atışını duymuş muydunuz ?
Aslaninannesi_ Tastan geçti 6+0 da kalp atışı duymadık pot pıt bir şey vardı ama doktor çok cılız dedi duyulmadı 7.hafta tekrar çağırdı o zaman duymuştuk
Tastan Aslaninannesi_ ay canım aynı benimki gibi olmuş bende bugün gideceğim inşallah sağlıklıdır öyle olunca korkuyorum
Esra-4151 Tastan Benimde 6+2 0.53 cm di kalp atışı derinden dedi 1 hafta sonra daha net duyarız dedi sanırım bu durumu yaşayan çok kişi var bende cuma günü gidicem kalbim yerinden çıkıcak kötü bir şey vardır diye hep korkuyorum
Alev-63 Bir sorum olacak kızlar konu dışı 5+5 gebelik 5 haftadan sonra akıntı ağrılarım tamamen geçti bulantı kusma yok normalmi belirtilerin kaybolması sadece göğüs ağrısı var
Fdle Alev-63 aynı şeyleri yaşıyoruz benimde hiç belirtim kalmadı göğüs ağrısı vs hiç bişey biz keseyi gördük bebeği göremedik pzt gideceğim tekrar sizde bebek göründü mü acaba