Patito__ GirlandBoy_Mom benimki 3.53 mm İntten baktim herkesin 6 üstü Bir sorunmu var acaba anlamadım
Patito__ GirlandBoy_Mom hersey iyi dedi Ama daha once ilk kalp sesinden sonra kalbi duran iki gebeligm vr Acaba budami gelişimi az neden bukdr kucukki herkesinde 6-10 arası bu dönem
Patito__ motherofcats yok uyumlu degil gec dollenme zaten çünkü adetten sonra çıktı kanda Normalde 7+1 idim dr 6+4 dedi bebekde olcum yapti ve bebek boyuda 3.55 dedi
motherofcats Patito__ benim de geç döllenme bebek 5+6 uyumlu iken 3 mm 6+4 te 7 mm imiş. bugün 8+2 çıktı 18 mm. son adet tarihim 20 ekimdi 29 ekim olarak değiştirdi doktor.
Patito__ motherofcats benimde zaten kesin gev dollenmede dr belki fazla soledi haftami insaallah yani Dediginden daha gec dollenme olablr unku daha onceki hanulelklerm heo iki hafta gec dollenmeydi. bakalim insallah sorun yoktur 15 gun sonra belli olacak. Rabbim bagislasin bebislerimizi cok tesekkur ederim
Meltemzel Patito__ inşallah canım haftaya bende bebek görmek için gideceğim inşallah bende görürürmm🥰