Feykuz merhaba bende 37+3 haftalığım benimde aynı şekilde bi kaç gündür sancım oluyordu ama bugün sürekli ara ara geliyo dakika tutmadım adet sancısı gibi belimden kasıklarıma doğru yayılıyo siz hastaneye gitmeyi düşünüyomusunuz ben çok kararsız kaldım