Selam kızlar 37+6 da bugün doğum yaptım sabah 9da gazım varmış gibi sancım vardı sonra bu his adet ağrısı gibi hissettirmeye başladım hemen duşa girdim eğer rahatlamama rağmen geçmezse dakikada tutarak gerçek sancım olup olmadığını anlarım diye düşünmüştüm ama daha duş alma bitmeden baktım sık sık geliyor doğum sancısı olduğunu anladım zaten sıklığı da 3 5 dakikada birdi bu arada sonra duştan çıkıp hazırlanmaya başladım eşimi çağırdım hastaneye 10.50 de geldik hemen muayeneye alındım 8 cm açıklık dediler 10 15 dk geçti geçmedi 10 cm olmuştu açıklık hemen çatala aldılar sancı geldikçe bebeğin başı vajina girişine gelsin diye ıkındırdılar sonra doktorum geldi çatalda ıkındırmayı denedi ama ben güçlü ıkınamıyordum oda çataldan indirdi sancı gelince çömelerek ıkın güvendesin merak etme bişey olmaz dedi sonra biraz öyle ıkınmaya devam ettim sonra yine çatala aldılar ben güçlü ıkınınca doktorum kesi attı ki bunu zaten ben istedim yardım edin bana dedim 😂 bir yanma hissi hissettim bir baktım kafası dışarda bir ıkınma ile de kalan çıktı artık bebeğim 12.30 da doğmuştu ve ben yorulduğum için uyutulmak istedim eşi çıkarken uyuyordum dikişinde yarısında uyanmıştım ama sersem gibiydim acı vb yoktu sonra benim bebeğin kontrolleri yapıldı odamıza geldik ben kavuştum bekleyen herkese nasip olur inşallah 🙏 ❤️