Yaprakunallar Sevgikaya1525 anladım canım bakalık bekliyorum hiç böyle olmazdım ya bu ay komple tuhaftı benim için
xEndless brtg Bende reglim gecikince test yaptım çıkmamıştı 🙂 meğerse hamileymişm artımed, prodector, predictor early hepsini yaptım hıcbırınde cıkmadj kan verınce belli oldu
Yaprakunallar haticeazakliatalar bende yarın direk kan mı versem devlete diye düşündüm ama sağlık ocağınada versem aynı şey olcak pazartesiye kalıcak sonuç
xEndless brtg İlk verdiğim kan 9 çıkmış saglık ocagındaki doktor negatif demişti bana o değer için 5 ve uzeri pozitif halbuki.. 5 ve altı negatif olarak kabul ediliyor eger regline uzun sure varsa geçtikten sonra tekrar ver kan
Farida_Aliyeva_ Busra_47 Ben Azerbaycandayım sizle bizle farklı qaliba 55.72 çıkmıştı doktor 3 haftalık demşdi şimdi 5 haftalık olduk🥰🤰🏻
Miracleee haticeazakliatalar sabaha karşı veya gece 2-3 gibi e nabiza düşebilir. Benim öyle oluyor. Bu sebeple gece öğrenmiştim hamileligimi 🥰
haticeazakliatalar Yaprakunallar sabah 9 gibi verseniz akşama kadar çıkmış oluyor. Ben 11 de verdim yetişmedi benim
haticeazakliatalar Mrv_123_bg hayır çıkmadı bir türlü aslında çıkmıştır da e nabıza doktorlar yansıtıyormuş normalde . O yansıtmadığı için göremiyorum