yasemin_ysmn Fatmaaaa41 sizinki pik olmuş bence. Benim önceki gebeliğimde de böyleydi. O ay hamile kalmıştım
yasemin_ysmn Asena6532 sıkıntı yok. Tamam inşallah. 7 aydır deniyoruz. Geçen ay da yumurtlama görememiştik çok üzüldüm. Bu ay gebelik olur hayırlısıyla inşallah
Asena6532 yasemin_ysmn amin inşallah.Maalesef her ay yumurtlama göreceğiz diye bir şey yok.Bazen bazı aylar yumurtlama görülmeyebilir..Stresten de olmayabilir
yasemin_ysmn Asena6532 adetim de tam 30 gün gecikti. Arada 1 ay atladım yani adet olmadan. Bi sorun da görünmüyodu. Hayatımda ilk defa oldu böyle. 1 kızım var çok şükür bi tane de oğlum olsun istiyorum hayırlısıyla yaşım daha fazla geçmeden olur inşallah