Mrvsmt2502 ayy hayırlısıyla inşallah 7 aydır deniyoruz olmadı bi türlü. Geçen ay da kullandım ama çok düzenli yapamadım bi de hayatımda ilk defa adetim 1 ay gecikti. Kesin hamileyim diyodum ama olmadı. Bu ay düzenli yapıyorum bu testi inşallah olur hayırlısıyla