Rabisaliiii 4 saat sonra spinal sezeryana giriyorum kızlar benim için dua edermisiniz. Neden bilmem ama bir korku var.2.olmasına rağmen.😔
Brlgry Rabisaliiii bende aynı 8de yatışım yapılacak Allah kurtarsın yardımcımız olsun bende korkuyorum
Defne00Duru Rabisaliiii Brlgry allah yardımcınız olsun kızlar sağlıkla kavuşun inşallah🤲🏻 Benim 15 gün sonran sezeryan tarihim 🙈
NerminOmar Rabisaliiii Allah yardimcin olsun insallah. Bende de ikinci sezeryan olacak. Ayni heycan bendede var.
Rabisaliiii Brlgry nedendir bilmiyorum ilkte böyle olmadi ama bu karışık korku stres heyecan. Uyumam lazm ama uyuamıyorum . Tutmuyor uyku .Allah yardımcımız olsun inşaallah.
Rabisaliiii Defne00Duru sağol cnn canım Amin.Rabbim hayırlısıyla kucaklarımiza almayı nasip etsin..ınsallah
Brlgry Defne00Duru zaman çabuk geçiyor o tarih verildiği zaman ya sende sağ Salim al kucağına inşallah 😂😊
Prenseslerr Canım hiç korkma bend akşam 8.30 acil sezeryan a alındım üstelik 36 haftalıktı bebeğim şükür şimdi iyiyiz ama bebeğim küvezde biraz erken geldiği için inşallah sorunsunuz bi şekilde çıkar ama hiç korkma sezeryandan şimdiden geçmiş olsun Hayırlı sağlıklı bi şekilde bebeğini kucağına alırsın inşallah
JeyranAhadova Prenseslerr erken gelmesine sebeb ne oldu? Chokmu agrıdınız sezeryandan sonra? ilk yurume nasıl oldu?
Rabisaliiii NerminOmar dimi ilkte birsey anlamıyorsun.ne olacağını bilmedigin için. Bunda biliyorsun o yüzden korku basıyor insanı . 😣
NerminOmar Rabisaliiii evet oyle ama insallah iyi olacak korkma ) insallah hos haberlerini bekleyirik. Bir an once cik ve sen bana moral ver
SinemDoanay Günaydın ben de yarın sabah sezaryen olacağım korkuyorum gülüyorum ağlıyorum sinirliyim heyecanlıyım hepsini bir arada yaşıyorum