Zahide-123 15+4 cinsiyet henüz öğrenemedim. Daha hareket de hissetmiyorum süreki bebeğim yaşıyor mu psikolojisi ile bozdum kafayı bu aralar. Devlette takipli olduğum için de süreki gidemiyorum kontrole filan ne zamana gün verirlerse o zaman gidiyorum ancak