Zahide-123 Burada ki arkadaşlara sordum yarısından çoğu erkek demişti ama bebek kızmış 16+3 den selam 😍 Sizin cinsiyetler nedir ? Kaçıncı hafta da bebişler 👼🧚🏼♀️