Kızlar her gittiğimde başka doktor bakıyor. Doktora diyorum ki 38i bekler miyiz. Öncelik 37 diyor. Pazartesi 37 oluyor diyorum bana diyor ki hareketleri iyiyse bekleriz diyor. Haftada 3 gün arayla 2 kere çağırıyorlar. Her geldiğim doktor başka bir şey söylüyor kafam allak bullak old🤐