33mersin 18 haftalığım 6. Haftadan beri ara ara oluyordu son iki haftadır hiç geçmedi🥲 hamilelik nezlesi diye bir şey varmış sanırım ondan dolayı böyle oluyor. Bi de bende alerjik rinit ve astım var. 12. Haftadan sonra doktorun önerisiyle alerji ilacı kullanımına da başladık tekrardan ama o da işe yaramıyor. Denemediğim burun bandı falan da kalmadı cidden🤦♀️ odaya hava nemlendiricisi almıştım ona damlatmak için nefes açıcı bi damla varmış bu gece onu deneyeceğim bi inşallah işe yarar