ftmaErn benimde 34+5 ilk doğumum erken oldu 35 haftalık buda 2. Bunda erken doğum riskim yok çok şükür. 2 ocakta kontrolüm var bakalım ne olacak . Normal istiyorum ama çatılarım darmış doktorum bakmıştı geçen haftada bende sezeryanden çok korkuyorum. Hayırlısıyla sağlıkla doğsunlar inşallah