12betul Mejsa yok bizim burda duvar şeklinde bildiğin kapısız oda ama oraya da göremiyorlar zaten . Evet sadece perde varken insan nasıl rahat olsun . Yani zaten devlette sıra bulmak çok zor perinatolojiye aslında bende özelde yaptırmıştım sıra bulamadığım için . Bence de bi kerelik özele gitmende fayda var detaylı iyi oluyor gerekli çünkü . Biraz pahalı ama napalım. Ben gideli 17 hafta olacak belki devlet şimdi sadece riskliler yönlendiriyordur Yoğunluktan dolayı olabilir
Mejsa 12betul ben normalde de özelde takipliyim aslında da hem ücreti yüksek hem de orda radyoloji bakıyor devlette sadece Perinatoloji var diye devleti düşünmüştüm. Ama bakmıyorlarmış yine her türlü özele gideceğim 🤷♀️ doktoru biraz araştırdım ama detaylı bakıyor iyi dediler bakalım
12betul Mejsa inşallah sağlıkla temiz haberler alırsın canım ❤️🙏 her şey ateş pahası gerçekten bende 25 ,28 haftaya kadar özel takipliydim sadece tahlilleri testleri devlette yaptım . Hem ücret hem yeni doğan çetesi hemde doktorun yüzünden devlete geçtim