Mejsa hangi şehir acaba ?
Adana da bende devlet takipliyim . Eskiden aynı hastanede detaylı ultrason diyorlardı orda baktırıyorlardı başka yere gitmeye sıra almaya gerek yoktu tabi bu dediğim 12 ve 10 sene önce . Seneler sonra hamile kalınca . 2 li testi yaptırdım sonuç temiz çıktı . Kağıdıma perinatoloji bölümü 182 yazdı . Tabi ben de pek bilmiyorum baktım riskli gebelik bölümü dedim hocam test temiz dediniz . Oda dedi ki testle alakası yok artık her gebeyi yönlendiriyoruz dedi .
Birde evet asistanın olduğu alanda yaklaşık 5 kişi oluyor bende daha sakin oluyor diye hep randevumu 15.00 alıyorum kimse kalmamış oluyor ve doktor da daha uzun ve rahat bakıyor .
Bizim burda asistanın aldığı yerden oda şeklinde yer var orada çatal ya da ultrason muayenesi oluyo aslında doktor ve asistanı dışında kimse görmüyor