Busra779 Meridaily evet ben strip test kullandım memnun kaldım aslında ama gebelik testinden memnun kalmadım onu laboquick alacağım.laboquck inde ovulasyon dan memnun kalmadım
Meridaily Busra779 teste baktım açtım baya içini😁 gözle aşırı silik görüyorum sanki kuruma gibi ama fotoda çıkmıyor sanki, ya da ben mi görmek istiyorum anlamadım🥲 şarjım dolsun flaşla çekeceğim🤣
GEBES3 Busra779  Hepsi gitmiş canım olmadı sanırım
Meridaily Busra779 https://imgyukle.com/i/Cp10gn böyle olmuş çok silikti ama. Kuruma sanırım ya açılıyor mu resim kuzum
Yaprakunallar Meridaily kızlar acele etmeyin bende 3 gün kala testte negatif gördüm adetimin ikinci günü gecikmesindeyim durumu haber veririm 😀
Yaprakunallar Meridaily test yapmaya elim varmıyor ikinci gün gecikmedeyim her an geldi gelcek modundayım eşimde test yapma diyor cumartesiye kadar bekleyelim dedi bugünde olmazsam ümitlenicem cunku hiç böyle gecikmemiştim