GEBES3 Meridaily şimdi yaptım test anlayamadım test sonucu fotoğraf paylaşacaktım ama bilemedim nasıl olduğunu
Meridaily Busra779 ben de aynıyım, dün gece yaptım test negatif🥺 ben de çok umutluydum yaa, acaba hala şansımız var mı? Regl olacak gibiyim de anlamadım😔
Meridaily Busra779 ya ben bu ay ovülasyon testi alayım dedim bir gebenin günlüğünü mü alayım kullanıp memnun kaldın mı kuzum ondan? Akıntıya göre hareket ettim çünkü ben sanırım o yüzden olmadı🥺
Busra779 Meridaily benim de az önce âdet sancısı gibi ağrı başladı.belim pazar gününden beri çok ağrıyor
Busra779 Meridaily bir gebenin günlüğü testte 20 dk sonra hayalet çizgi çıkıyor sanırım kuruma çizgisiymiş
Yaprakunallar Meridaily kızlar acele etmeyin bende 3 gün kala testte negatif gördüm adetimin ikinci günü gecikmesindeyim durumu haber veririm 😀
Meridaily Busra779 negatif mi onda da hayalet çizgi mi çıktı yoksa? Ben dün gece yaptım test bugün tekrar alayım 7 günden beri yapıyorum test kalmadı🥲
GEBES3 Meridaily  28 regl günüm 23 nde yaptım tamamen bembeyaz çıkmıştı bu sefer böyle çıktı anlayamadım hiç 🥲
Busra779 Meridaily evet çıktı ama 20 dk sonra 😞 o da negatif demekmiş .siz de beklese bile çıkıyor mu kuruma çizgisi
Busra779 Meridaily evet ben strip test kullandım memnun kaldım aslında ama gebelik testinden memnun kalmadım onu laboquick alacağım.laboquck inde ovulasyon dan memnun kalmadım