Caglacolak5237 en fazla iki gün kalır merak etmeyin yarın ya da öbürgün emzirmek için çağırırlar ve verirler size :) oğlum da o haftada doğdu 2500 biraz zayıflatıp veriyorlar 🥲 rahat nefes alsınlar diye sanırım bilmiyorum 3.gün almıştık elhamdülillah.sizde o süreçte dinlenin güzelce bebeğiniz geldiğinde iyi olun ❤️