Selaaam kızlarrr ben doğurdummm🥲 buraya yazdıktan sonra gece sancılarım arttı sabah 6 ya kadar bekledim sonra doktoruma yazdım hastaneye geçip nst çekmemizi istedi nstde sancılarım yüzde 35 olduğunu söylediler
Normal doğum olsun istiyordum ben ama 35 lik sancıya bile dayanamazken yüzde yüzü göze alamam diye düşünüp ani bir kararla sezeryan olmak istedim Bebişimize kavuştuk çok şükür gerisi istiyen bekleyen herkesin başına