Kızlar merhaba ben Perinatoloji’nin dediğine göre 37 haftalık hamileyim ama benim doktorumun soyledigine göre 38 + 1 hamileyim dün kontrolüm Vardı doktor bebek 10 gün içerisinde gelebilir dedi Dün geceden beri ara ara adet sancısı gibi bir ağrı giriyor çok kısa sürüyor geçiyor bugün akşamüzeri daha çok sıklaştı bu doğum belirtisi mi korkmalı mıyım aydınlatırsanız beni sevinirim