mucize42 ben 13. Haftamda öğrendim aslında doktorum erken daha demişti ama birden erkek diye söyleyiverdi yani belli olmuyor canım 11. Haftada öğrenende var 20. Haftada bebeğin uygun pızisyonda olması önemli. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat versin 🙏🏻