Drysmsn canım bende kayınvalidemi kaybettikten sonra panik atakla tanıstım şimdi 10 haftalık hamileyim çok şükür atlattım. İlaç vs hic birsey değil çözüm sadece dua et panik atakla ilgili bile birsürü dualar var. Ben ne uyuyabiliyordum hastane yakınımda olmasa rahat edemiyordum arabayla hayatta biyere gidemezdim. İlaçları artık 3 4 e cıkarmıstım. Takii bigün namaz kılmak istedim ama onu bile başım dönerek kıldım ve dua ettim Allahım çok şükür duamı kabul etti şifa onda gerçekten. Ben hamile kalmak çok istiyordum ama kalırsam bebeğimi doğuramam ya bana yada ona bisey olur diye korkuyordum ağlıyordum normal doğum hiç yapamam diyordum. Ama suan Allahım insallah nasip ederde hersey yolunda giderse normal istiyorum. Yani canım hersey boş şifayı Allahtan iste inanarak dua et gör bak iyi olucaksın😊