Songullkarci 28+2 deyim bende bugün diyetisyen kontrolüm var normalde hep aç giderim bugün yedim saat 1 de diye randevum. Geçen hafta 1 kilo ödemim vardı. Hamileliğimin başından bu güne 2 kilo aldım, çünkü zaten gebeliğe bağlı şeker ve tansiyon var . Önce ki 2 gebeliğimde de 2 kayıp var. Herseyi yiyebilen kişilere çok özeniyorum , keşke sağlığım yerinde olsa da sizinle bende oturup yesem 🤭