eda23536 Allah nasip ederse sağ salim kavuşacaksın inşallah bende 2019 da 32 haftalıkken bi bebeğimi kaybettim sonra 2020 de oğlum oldu şimdi 4 yaşında ve şimdi yine hamileyim seni çok iyi anlıyorum bir kere o acıyı yaşadın mı onun korkusu malesef bizi bitiriyor ama Rabbim çok büyük canım bak bende bı kayıptan sonra oğluma kavuştum şükür sende inşallah yarin bebeğine kavuşacaksın o minik öyle güçlü ki inşallah güzel haberlerinle bizi de mutlu ediceksin 🌸