Kızlar öncesinde 27. Haftada bir erken doğumum olmuştu bunda önlem amaçlı 13. Haftada serklaj uygulandı bugun yine 27+2 yim ve sabah suyum geldi yatışım yapıldı ciğer geliiştirici iğne yapıldı ilaçlar serumlar vs yarın öğlende alırız dendi gece de ciğer geliştirici yapılıcak çunku. Lütfen dua edin bana 2. Bi kayıba artık dayanıcak gücüm yok