Ben detaylıya girdim bu perşembe orda bebekte anormallikler gördü doktorlar 13. Kromozom bozukluğu denildi hiç duymamıştım kahroluyorum yarın gebeliği sonlandıracağız yaşamaz diyorlar zaten Allahım kimseye yaşatmasın inşallah sizlerde hiçbir şey çıkmaz sağlıklıdır 😞🤲