kubrarabia Merhaba, 2 haftadır gerçekle yüzleşmekten korktuğum için yaptırmadığım amniyosentezi yarın yaptıracağım . Fetal dna Trizomi 13 , detaylı ultrasonda bulgu yok inşallah güzel haberler alırım
Tubi545 kubrarabia fetal dna da turner sendromlu göründü amniyosentez oldum şükür temiz çıktı. Detaylı da bulgu yoksa temizdir.
Kumsalca kubrarabia İçinizi ferah tutun Allahtan ümit kesilmez ayrıca fetal dna tarama testidir şirketten şirkete doğrulu da değişebilir çok kişiden okudum yanlış çıkmış diye amniyosentez %100 doğru sonuç verir tanı neyse onu size söyler raporlar yani umarım temiz haberlerini alırız bebişlerimizin 🤲🏻
kubrarabia Hasret_Erkan fetal dna da mı çıktı şişede geçmiş olsun ne gibi sıkıntısı olurmuş daha önce duymamıştım
Mervveee46 Hasret_Erkan merhaba benim anlamda da trizomi 16 pozitif çikmiş sizin sonucunuz nasıl çıktı amniyosentez yaptırdınız mı
_Mother_ kubrarabia ilk ön sonuçta 4 gen inceleniyor öncelikle 13. Kromozom 18. Kromozom 21. Ve cinsiyet kromozomlarına bakılıyor sizin 13. Kromozom şüpheli çıkmış fetal DNA da amniyosentez de ön sonuç temiz çıkmış ise detaylı sonucu da temiz çıkacaktır inşallah detaylı sonuçta ise 46 kromozomun hepsi inceleniyor arkadaşın ön sonucunun temiz gelme sebebi bu büyük rahatsızlıklar var olmadığı için çok şükür 16. Kromozomda sorun görülmüş Buda 2. Sonuçta çıkıyor zaten kendinizi strese sokup korkutmayın diye yazmak istedim otizm veya epilepsi ihtimali olabilir arkadaşında ama bebekte semptom olmayada bilir belli olmaz
Kumsalca _Mother_ ne güzel açıklamalı yazmışsınız ağzınıza sağlık.. tüm sonuçlar ne kadar sürede çıkıyor bilgisi olan var mı
kubrarabia _Mother_ teşekkür ederim açıkladığınız için genelde ön sonuçla ayrıntılı aynı çıkıyor dediler içim daha rahat, fetal sonucunu aldığımız zaman büyük hayal kırıklığı yaşadık sonuç kesin değişmez dediler Rabbime şükürler olsun amniyosentez temiz geldi plesantadan kaynaklı diyorlar
Hasret_Erkan _Mother_ ya ben aynı durumu yaşıyorum arkadaşınızla nasıl iletişime geçebilirsiniz acaba bana detaylı anlatsa kaç gündür çok kötüyüm 😓
_Mother_ Kumsalca ben özelde yapmıştım ilk sonucum 2. Gün çıkmıştı detaylı sonucum ise 28. Gün çıkmıştı devlette bazen bu süreç uzayabiliyor ama genelde ilk sonuç 15. Gün 2. Sonuç 1 ay sonra çıkıyor
_Mother_ kubrarabia fetal DNA hata payı yüksek bir test amniyosentez ona göre daha güvenilir hiç stres yapmayın sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏
Kumsalca _Mother_ ben devlette yaptırdım 6.gün ön sonuç çıktı değer normal yazıyor e nabızdan bakabildim diğerleri henüz çıkmadı hastaneden de bi arama vs yapılmadı bekliyoruz bakalım güzel haberler alırız inşAllah Allahın izniyle 🤲🏻
Aslaninannesi_ _Mother_ ikili test ile karıştırıyor olabilir misiniz ? Fetal DNA doğruluk oranı %99,8 ikili testin ki % 60 falan fakat yapılan firma sıkıntılıysa genoks gibi evet ama güvenilir firmalarda zor yanılma payı
_Mother_ Kumsalca inşallah canım güzel haberler al çok stresli bir süreç seni anlıyorum sonuç beklerken 4 günde 2 kilo vermiştim
_Mother_ Aslaninannesi_ doğru haklısın ama bu son zamanlarda çok yanlış sonuç çıkmaya başladı nedense birde laboratuvar dan dolayı doğruluk oranı değişebiliyor amniyosenteze oranla daha yüksek yanlış sonuç ihtimali demek istemiştim aslında
kubrarabia Aslaninannesi_ iyi bir firmada yaptırdım Eurofins. Onlarda %99 doğruluk payı verdiler hatta ben bi umut aradım temsilci bana asla yanılmaz trizomide fln dedi ama çok şükür ön sonuç temiz çıktı inşallah diğeri de temiz çıkar böylelikle yanıldıklarını görürler
YgzAlp2536 Aslaninannesi_ genoks a ben yaptırdım da sonuç normal geldi . Sevinirken bu yazıya denk geldim . Yanlış çıkma ihtimali yüksek mi
Aslaninannesi_ _Mother_ evet canım doğru ben Amerika’daki laboratuvara göndermiştim ondan yanılma olmadı