Bence kullan ne olur ne olmaz yerleşme kanaması daha erken zamanlarda oluyor diye biliyorum. Bana da devlet hastanesindeki doktor vermedi bir onceki gebeligim düşüktü kanamam falan yok özele gittim oradaki doktorum verdi sabah akşam fitil olarak kullanıyorum 8+3 um çok şükür hiçbir kanama lekelenme yaşamadım. Bence kullan bir zararı olmaz daha çok faydası olur