Bebekmommy uzun süre uzanmanız gerek aldıktan sonra. Çok olmamak kaydıyla ittirin biraz yerleştirince. Zaten alacağını alıyor gerisi çıkıyor. Ben uzun süre uzandığımdada akıntı şeklinde çıkıyor . En az 1 saat uzanıyorum . Bende gebeliğin başından beri kullanıyorum bıraktım bir ara sonra Serklaj ameliyatı oldum sonrasında yine kullanıyorum doğuma kadar hem iğnesi hemde fitil olarak