Busravezeytin Ben de 12 itibariyle 37 haftalık oldum. İki gündür geceleri adet olacakmış gibi belim ve karnım ağrıyor. Acaba doğum mu yaklaşıyor bilemiyorum
suraybuke 37+0 🐣🐣🐣 doğuma az kaldı her an gelebilir heyecanı 😍😍😍 hayırlısıyla sağlıcakla doğarlar inşallah 🙏🙏