Nefeslina Kızlar suan 37+1haftalıgım ama sayfada 38. Haftaya gırdınız artık dogum olabılır falan yazıo nasıl oluo bu🤷♀️
Endegerlimoglum Nefeslina uygulama bu haftalarda gel doğum olabilir yaziyo ama ne gelen var ne giden ben de 37+3 oldum beklemedyim
Mucizembenimle cansumutluasyaaa nasıl bir gerlme acaba ? Bende ayni sekilde canim cok yaniyor bazen hareketleri cok fazlaa ve ittiriyor zorluyor sertlesiyorr anlayamiyorum sancimi degilmi 🤷🏻♀️
cansumutluasyaaa Merve198i88 bir de evde bırakıp gitmek zoruma gidiyor benim ya nasıl ayrı durucam diye 😓
Duygu07 37+0 ve yarın sezaryene alınıyorum.bebeğim 2500 kg. Doktorum suyumun azaldığını söyledi sızıntı şeklinde gelmiş sanırım farketmedin mi diye sordu. Makat gelişti zaten bir hafta sonra Doğum için gün belirleriz demişti.