yumurtlamamın (3. Test) üzerinden bugün 8 gün geçti. Hamilelik olunca ovülasyon testi tekrar koyulaşmaya başlar diye burada gördüğüm için hergün test yapmaya devam ettim. Testlerim çok silikti ama bugün sanki koyulaşmaya başladı. Çok heyecanlıyım acaba hamile miyim diye 🥲🥰 Sizce de koyulaşmamış mıı 