Birdegiliki Sila_38 benim çarşıya gitmem lazım oda yasak 😅 keşke benimde olsaydı binamin altında ipçi 😂 kocam batardi muhtemelen ben dogurana kadar 😅
mcansu Sila_38 Yaptığım model bu benzer 3 tane yapıp duvara mı yapayım ya da sayısını çoğaltıp küçüklü büyüklü mü yapayım kararsız kaldım
ayseeeemoyku Sila_38 bende annemle beraber Rafya duvar süsleri ve runner , ahşap sunumluk yapıp satış yapıyoruz çok güzel gidiyor isteyen olursa sayfama beklerim 🩷 @duvarsuslerituzla
Deleted33000 Sila_38 bende hamilelikten önce iğne oyası yapyordum ama hamile kalınca halim hiç olmuyor yapamıyorum ama içim de gidiyor doğuma kadar bir iki başörtü yapsaydım iyiydi
DNZMHMHT Sila_38 bende çabuk sıkılırım aslında bebeklerime şimdi yelek örüyorum. İkiz gebelik birini bitirdim digerinide bu akşam bitircem gibi ama başka birşey orermiyim bilemiorum:) zaten son haftalarda yım
mcansu Birdegiliki 🌸 teşekkür ederim Şimdi çocuklara ya kapı süsü ya yastık yapacak sonra bunlara devam