Sila_38 bende düşük riski yaşıyorum ve yatıyorum yattığım yerden 3 hırka bir yelek bir atkı bitirdim iki haftada 😅 iplerim bitmek üzere 😅 şimdi de süveter örüyorum kızıma o bitsin oğlum içinde seneye kısa hirka orcem minicik 😍 tabi kocamı gönderip ip aldırmam lazım onun için 😅