oznuryalcn devleti cazip kılan çok sey var. Devamlı nöbetçi çocuk ve kadın doğum doktorları olması, normal doğumu desteklemeleri ve devletteki doktorum. Bugün gittiğimde devlet çok yattı aklıma mesela özelde 1 kere bile tansiyonuma bakmadılar burda mutlaka bakıyorlar muamele de çok iyi ilginçtir ama :)