Busratrngg Neslihankadir benn ama sürekli gittiğim bir doktor yok .İlk başta avcılar Anadolu’ya gidiyordum şimdi çam sakuraya
fgyildiz dogum icin mi muayene icin mi arnavutköy merkezde safak tip var gerci hadımköyde de lilyum varda dogum yoktur oralarda buyuk olarak en yakın medicana ile liv galiba malesef hepsi cok uzak
ilknur_dmrl1 ummcicek ben önce bahat hospitale gidiyodum doğum fiyatı biraz uçuk geldi. 32. Haftamda avrupa da elif hanıma takipli oldum. Şimdi 36. Haftadayım. Avrupa hospitalde doğumum olacak inşallah. 9 bin tl doğum yatış falan herşey. Muayene 900 tlydi en son
fgyildiz ummcicek 500 lira irfan hoca hep degil acil bi sey olursa gittim bilgili ama gergin birisi :D
5kisilikkaile ummcicek hiç memnun kalmadım 3 gün sonra dogumum var ordaki kadın dogumcuya kalsa o gün kürtaja gitmem gerekiyodu bu çocuk dilim varmıyo benim neler neler dedi tavsiye etmyrm. Avrupa hospitalda aynı şekil cocugunuz küveze girsin isterseniz tercih edebilirsiniz tavsiye etmiyorum
rabiali54 ilknur_dmrl1 Bende Arnavutköydeyim 30haftalık hamileyim normalde Çam sakura düşünüyordum ama artık düşünmüyorum Avrupa Hospitaldaki hangi doktordan memnunsunuz acaba hangisinde doğum yapacaksınız
rabiali54 fgyildiz İrfan hocaya muayneye gidiyorum arada evet bilgili donanımlı ama o hastanede doğum yok işte
ilknur_dmrl1 rabiali54 elif özlem yılmaz inanılmaz iyi bir doktor sakurayı bende artık düşünmüyorum. Yarın avrupa hospitalde sabah 6da yatışım olacak. Suni sancıyla başlayacağız
rabiali54 ilknur_dmrl1 Sizden haber bekliyor olcağım memnun kalırsanız bende o hastaneye gidecem hijyen konusu doktorun davranışları falan merak ediyorum sürecinizi
rabiali54 ilknur_dmrl1 hala senden haber bekliyorum 🥲 İnşallah çok memnunsundur güzel geçiyordur sürecin ya😇
rabiali54 ilknur_dmrl1 Rabbim sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin🤲🏻 Senden haber bekliyor olacağım ona göre bende elif hanıma muayeneye gidip normal doğum için o hastaneyi seçeceğim İnşallah memnun kalırsın hem doktordan hem hastaneden☺️